loading...
مبارزه برای عدالت و پیشرفت
محمدرضا زرین کلاه بازدید : 13 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

دکتر حسن روحانی با حضور در مجلس در مراسم تحلیف را برگزار کرد و بلافاصله وزیران پیشنهادی خود را به دکتر علی لاریجانی تحویل داد.در بین این وزرا نکته ای  جالب وجود داره که هر جا که دکتر لاریجانی  سمت گرفته از صدا و سیما تا مجلس و تا شورای عالی امنیت ملی وزیر پیشنهادی دکتر روحانی برای وزارت کشور هم حضور داشته است.شاید این بار دکتر لاریجانی می خواهد در دولت حضور داشته باشه چرا که یار شفیقش احتمالا تاب دوری او را نیاورد. نکاتی هم حسین شریعتمداری فرموده اند که به طور کامل در زیر است . قضاوت با شما.

"در این باره گفتنی‌ها بسیار است که به آن خواهیم پرداخت ولی تنها به عنوان نمونه، آیا کسی که در دوران تصدی چندین و چند ساله وزارت نفت، پرونده‌های مفتوح و پاسخ نداده‌ای از انعقاد قراردادهای خسارت‌آفرین و بعضا شبیه ترکمنچای داشته و از جمله در قرارداد ننگین «کرسنت»، گاز ایران را بدون طی مراحل قانونی و از طریق واسطه‌های رشوه‌دهنده با 14 برابر زیر قیمت روز به طرف خارجی واگذار کرده است و... می‌تواند امین ملت ایران در وزارت حساس و سرنوشت‌ساز نفت باشد؟! مضحک آن که سایت «انتخاب» وابسته به اصحاب فتنه بعد از روشنگری مستند کیهان، برای توجیه این قرارداد ذلت‌بار و مشکوک، عذر بدتر از گناه آورده و نوشته است؛ «مدیرعامل شرکت شارجه دوبی در سال 1378 به دفتر آقای خاتمی مراجعه می‌کند و پیشنهاد می‌دهد که این قرارداد بسته شود تا مشکل جزایر سه‌گانه ایران حل شود»! که باید پرسید؛ اولا؛ مگر آن قرارداد ذلت‌بار بسته نشد؟ پس چرا هنوز هم توهم مالکیت بر جزایر سه‌گانه از سوی طرف‌های خارجی مطرح می‌شود؟ و ثانیا؛ از وزیر نفت وقت و دولت خاتمی که به قول شما برای جلب نظر امارات به این دولت فسقلی باج می‌دهد، چه انتظاری هست که در مقابل باج‌خواهی آمریکا و اروپا سر تعظیم فرود نیاورد؟! و یا درباره وزیر پیشنهادی دیگر باید گفت که صلاحیت ایشان برای نمایندگی مجلس نهم احراز نشده بود، بنابراین چگونه برای تصدی یک وزارتخانه سرنوشت‌ساز معرفی شده است؟! و البته، این به معنای عدم صلاحیت ایشان برای برخی از مسئولیت‌های دیگر نیست. و یا فلان نامزد معرفی شده برای وزارت «صنعت، معدن و تجارت» صاحب یک شرکت تجاری بزرگ در حوزه نفت با درآمد و ثروت نجومی است و یا...؟"!

امیدوارم نمایندگان مجلس از این آزمون سخت  رو سفید شوند...

لینک روزنامه کیهان

محمدرضا زرین کلاه بازدید : 16 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

مسجد امام حسین اقلید

سلام

این مطلب فقط برای خودمه یه وقتی کسی به این حرفها گوش نکنه !!!

در نزدیکی خونه ما مسجدی است بسیار زیبا و شکیل و بزرگ به اسم امام حسین (ع) ...

این مسجد به همت مسئول کانون فرهنگی مسجد روزهای مبارک رمضان هر روز ساعت 7بعد از ظهر طرح جز خوانی قرآن کریم را دارند که علاوه بر این که با نظم خاصی برگزار می شود از قاریان مطرح اقلید هم استفاده می شود.

این ها را گفتم که بگم همه چی ایده آل است برای حضور ...

اما بعد

در این مراسم به نوبه خودش افراد خوب می آیند اما این افراد اکثرا از افراد پا به سن گذاشته اند و جوانان حضوری در آن ندارند مگر نه این است که  ثواب خواندن یک آیه قرآن در این ماه مثل ختم کل قرآن در ماه های دیگر است پس کجایند این جوانان ...

مگر نه این که حضور جوانان در مساجد، بنیاد دینی جامعه را تقویت می‌کند و در آینده می توانند این جوانان خانواده های بهتری را سرو سامان دهند و مساجد باید کانون حضور جوانان باشد چرا که جاذبه ایجاد می شود برای حضور دیگر افراد که کمتر می توان این جاذبه را از کسانی که پا به سن گذاشته اند انتظار داشت..

محمدرضا زرین کلاه بازدید : 18 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

روزنامه شرق روز پنجشنبه 27 تیر ماه در اقدامی عجیب روز وفات حضرت خدیجه(س) رو به عنوان روز ولادت ایشون در صفحه نخست نوشت و تبریک گفت!
حالا تقویمی که روزنامه شرق داره از کدوم کشور دنیاست خدا خودش میدونه.


فقط محض اطلاع میگما ....
بالاخره خوبه از این فرصت استفاده کنیم یه نکته آموزشی هم بگیم البته به من هم گفتند که آره همچین کارهایی را هم می شه کرد ...

درج سوتی‌های فاحش و جذاب در رسانه‌های یکی از تکنیک‌های زرد رسانه‌هاست که با هدف جذب مخاطب بی‌طرف صورت می‌گیره. کاری که بی‌بی‌سی هم زیاد انجام می‌ده  مثل این که یه بار مدیر شبکه بی بی سی و گزارشگر فراری فرناز قاضی زاده فرمودند که قرار است از امروز بی بی سی فارسی از شبکه های ملی ایران پخش بشه و ایرانیان می تونن از این پس بدون استفاده از ماهواره بی بی سی فارسی را ببینند . یک سوتی در تیتر و خبر می‌ده و زمینه بازبینی بقیه اخبارش توسط مخاطبانی که صرفا اومدن تا مثلا سوتی را ببینن فراهم می‌کنه. مثلا اگر روز پنجشنبه این به ظاهر سوتی را شرق نمی‌داد، آیا این حجم از بازدید و تیتر شدن و به چشم اومدن براش اتفاق می‌افتاد؟ اصلا خود من این مطلب را می گذاشتم


محمدرضا زرین کلاه بازدید : 18 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

این مطلب نه ربطی به مجلس شورای اسلامی دارد و نه ربطی به رییس جمهور منتخب ....
روایتیست از مظلومیت یک مخاطب خاص !!

مجلس انقلابی همینه همینه!
.
.
.
مجلس شورای اسلامی سعی کرد تا در راستای رهنمودهای رهبری تعامل سازنده ای با رئیس جمهور آینده داشته باشد و با خنک کردن اختصاصی آقای روحانی با یک" پنکه" ساخت داخل گام های موثری در راستای نزدیک شدن هر چه بیشتر قوه مجریه و قوه مقننه برداشته شود!
گفتنی است با این اقدام انقلابی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اتهام بی پایه و اساس ایجاد اختلاف و تنش بین دو قوه با اعمالی نظیر ضرب وشتم نماینده دولت دهم ،استضیاح وزیر دولت دهم برای مساله ای که ربطی به وزیر ندارد،فریاد "دو، دو" در میانه صحبت رئیس جمهور برای ساکت کردن او، لغو مصوبات دولت و در نهایت توهین لفظی و بیرون کردن رئیس دولت دهم از مجلس تبری جستند!
ضمن اینکه آقای احمدی نژاد باید با پرونده های زیر بغلشون خودشون خنک کنند این پنکه ها برای هرکسی نمی چرخن


محمدرضا زرین کلاه بازدید : 22 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

قضاوت با شماست...

میر حسین موسوی دلار 14 تومانی را تحویل گرفته و 120 تومان تحویل داده=8 برابر

هاشمی رفسنجانی دلار 120 تومانی را تحویل و 478 تومان تحویل داده= 4 برابر

محمد خاتمی دلار 478 تومانی را تحویل و 904د تومان تحویل داده= 2 برابر

محمود احمدی نژاد دلار 904 تومانی را تا 6 سال تثبیت کرده و وتا آبان 90 1200 تومان بوده است یعنی در 6 سال فقط 300 تومان اضافه شده است!

اما دوسال اخر به لطف تحریم های بی سابقه و جمشید بسم الله ها و اونهایی که همون سال اول به عربها پیغام داده بودن این دولت ظرف مدت 6 ماه ساقط میشود شده بیشتر از 3200 تومان

آقایون مدعی پر رو خودتان با نرخ دلار در دوران مسئولیتتان چه کردید که حال طلبکار شدید؟

و ما ملتی که حافظه تاریخی مان کمتر از 1 ماه است...

محمدرضا زرین کلاه بازدید : 30 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

حجاب حفاظت است.شما کفش هم که می پوشی بالخره پایت گیر می کند.آدم پابرهنه راه برود راحت تر است. بله ! راحت تر است اما تیغ در پایت می رود .کفش یک بار است اما این بار را باید کشید چون که هم بار هست هم حفاظت هست .  

محمدرضا زرین کلاه بازدید : 12 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

متن زیر را یکی از شهروندان محترم شیرازی برای شیرازه ارسال کرده است. دردلی است از ظلم‌هایی که به رئیس جمهور قانونی کشورمان محمود احمدی‌نژاد شد. شیرازه این مطلب را بدون هرگونه کم‌و‌کاست منتشر می‌کند:

دیشب که تیم ملی والیبال ایران در چارچوب مسابقات لیگ جهانی توانست با اقتدار کامل تیم ایتالیا با آن‌همه افتخارات جهانی را در خاک خودش شکست بدهد، همان‌قدر که مثل هر ایرانی دیگر خوشحال شدم و خدا را شکر کردم، به همان اندازه دلم گرفت! شاید باورش سخت باشد اما به خدا دلم گرفت. غصه دار شدم از نامردی‌ها و بی‌انصافی‌هایی که جماعتی خودخواه به بهانه‌های مختلف از جمله «ورزش» در حق رئیس جمهور قانونی کشورم کردند. دیشب پس از پیروزی، خاطرات سال 88 در ذهنم مرور شد. مستند «90 سیاسی» که در آن سعی شده بود در یک کلام «فرع» را بر «اصل» مقدم بدارد و با ظرافت تمام، دل بچه‌‌های انقلابی را در حمایت از احمدی‌نژاد در انتخابات آن سال خالی کند. یادم آمد که چقدر در همان مستند، به ورزش پرداخته شده بود. نامردهای خودخواه، تمام مشکلات ورزش کشور را در یک اسم خلاصه کرده بودند: «محمود احمدی‌نژاد»! ما فلان مقام را کسب نکردیم چون احمدی نژاد رئیس جمهورمان بود! به فلان مسابقات راه پیدا نکردیم چون احمدی‌نژاد رئیس جمهورمان بود! و ...

 اما حالا ورق برگشته. دیشب به محض این‌که ایران، ایتالیا را 3 بر یک برد، رفتم پای نت تا کمی از حاشیه‌های مسابقه بخوانم. فهمیدم که ایتالیا، 8 بار قهرمان لیگ جهانی شده بود و پس از برزیل پر افتخارترین تیم والیبال جهان است. اما نکته جالب که به دلم آتش زد این بود که از این 8 بار، 5 بار با مربی‌گری «ولاسکو» مربی کنونی تیم ایران بوده است. حتی «براتو» مربی فعلی ایتالیا، قبل از بازی خود را شاگرد «ولاسکو» معرفی کرده بود. بییشتر که فکر کردم یادم آمد که «کی‌روش» هم از مربیان پرافتخار و طراز اول کشور است، باز هم بیشتر که فکر کردم، یادم آمد از افتخارات ایران در المپیک و آن حضور بی سابقه و بی‌مثالش در تاریخ ورزش کشور در مسابقات همین یک سال قبل.

نمی‌خواهم بگویم احمدی‌نژاد در تمام این پیروزی‌ها سهم مهمی داشته اما واقعا سوال دارم که همان خودخواهانی که برای دوتا شکست، در 90 سیاسی پدر احمدی‌نژاد را درآوردن و او را مسبب تمام ناکامی‌های ورزش کشور دانستند (که حتی در این ناکامی‌ها هم به عمد افراط کرده بودند) حالا نظرشان چیست؟ حالا آن‌قدر مرد هستند که یک تشکر خشک و خالی از احمدی‌نژاد بکنند؟ بگویند محمودخان! دمت گرم که فدراسیون‌های والیبال و فوتبالت، «ولاسکو» و «کی‌روش» را آوردند، دمت گرم که در المپیک گل کاشتیم و ...

 خلق ورزشی خودخواهان البته این‌ را اجازه نمی‌دهد. آن‌ها همان قماشی‌اند که سال 88 با بی رحمی تمام تهمت تقلب را به نظامی که هیچ‌گاه به آراء مردم خیانت نکرد و نمی‌کند زدند چون کاندیدای مدنظرشان پیروز نشده بود و حالا که کاندیدای مطلوب‌شان رای آورد، به ناگهان انتخابات به دموکراتیک‌ترین انتخابات جهان مبدل شد! انتظاری نیست از این روحیه ورزش‌کاری حضرات!

گفتم به عنوان یک شهروند، تشکری بنویسم برای احمدی‌نژادی که بی‌شک در تاریخ به نیکی از او یاد خواهد شد با وجود همه اشتباهات ریز و درشتی هم که داشت. بنویسم درددلی را و ارسال کنم برای شیرازه، شاید منتشر شود. انشاء الله

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
سلام دهه چهارم انقلاب به دهه عدالت و پیشرفت نام گذاری شده است پس می کوشیم برای تحققش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 81
  • بازدید کلی : 2,086