loading...
مبارزه برای عدالت و پیشرفت
محمدرضا زرین کلاه بازدید : 12 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

متن زیر را یکی از شهروندان محترم شیرازی برای شیرازه ارسال کرده است. دردلی است از ظلم‌هایی که به رئیس جمهور قانونی کشورمان محمود احمدی‌نژاد شد. شیرازه این مطلب را بدون هرگونه کم‌و‌کاست منتشر می‌کند:

دیشب که تیم ملی والیبال ایران در چارچوب مسابقات لیگ جهانی توانست با اقتدار کامل تیم ایتالیا با آن‌همه افتخارات جهانی را در خاک خودش شکست بدهد، همان‌قدر که مثل هر ایرانی دیگر خوشحال شدم و خدا را شکر کردم، به همان اندازه دلم گرفت! شاید باورش سخت باشد اما به خدا دلم گرفت. غصه دار شدم از نامردی‌ها و بی‌انصافی‌هایی که جماعتی خودخواه به بهانه‌های مختلف از جمله «ورزش» در حق رئیس جمهور قانونی کشورم کردند. دیشب پس از پیروزی، خاطرات سال 88 در ذهنم مرور شد. مستند «90 سیاسی» که در آن سعی شده بود در یک کلام «فرع» را بر «اصل» مقدم بدارد و با ظرافت تمام، دل بچه‌‌های انقلابی را در حمایت از احمدی‌نژاد در انتخابات آن سال خالی کند. یادم آمد که چقدر در همان مستند، به ورزش پرداخته شده بود. نامردهای خودخواه، تمام مشکلات ورزش کشور را در یک اسم خلاصه کرده بودند: «محمود احمدی‌نژاد»! ما فلان مقام را کسب نکردیم چون احمدی نژاد رئیس جمهورمان بود! به فلان مسابقات راه پیدا نکردیم چون احمدی‌نژاد رئیس جمهورمان بود! و ...

 اما حالا ورق برگشته. دیشب به محض این‌که ایران، ایتالیا را 3 بر یک برد، رفتم پای نت تا کمی از حاشیه‌های مسابقه بخوانم. فهمیدم که ایتالیا، 8 بار قهرمان لیگ جهانی شده بود و پس از برزیل پر افتخارترین تیم والیبال جهان است. اما نکته جالب که به دلم آتش زد این بود که از این 8 بار، 5 بار با مربی‌گری «ولاسکو» مربی کنونی تیم ایران بوده است. حتی «براتو» مربی فعلی ایتالیا، قبل از بازی خود را شاگرد «ولاسکو» معرفی کرده بود. بییشتر که فکر کردم یادم آمد که «کی‌روش» هم از مربیان پرافتخار و طراز اول کشور است، باز هم بیشتر که فکر کردم، یادم آمد از افتخارات ایران در المپیک و آن حضور بی سابقه و بی‌مثالش در تاریخ ورزش کشور در مسابقات همین یک سال قبل.

نمی‌خواهم بگویم احمدی‌نژاد در تمام این پیروزی‌ها سهم مهمی داشته اما واقعا سوال دارم که همان خودخواهانی که برای دوتا شکست، در 90 سیاسی پدر احمدی‌نژاد را درآوردن و او را مسبب تمام ناکامی‌های ورزش کشور دانستند (که حتی در این ناکامی‌ها هم به عمد افراط کرده بودند) حالا نظرشان چیست؟ حالا آن‌قدر مرد هستند که یک تشکر خشک و خالی از احمدی‌نژاد بکنند؟ بگویند محمودخان! دمت گرم که فدراسیون‌های والیبال و فوتبالت، «ولاسکو» و «کی‌روش» را آوردند، دمت گرم که در المپیک گل کاشتیم و ...

 خلق ورزشی خودخواهان البته این‌ را اجازه نمی‌دهد. آن‌ها همان قماشی‌اند که سال 88 با بی رحمی تمام تهمت تقلب را به نظامی که هیچ‌گاه به آراء مردم خیانت نکرد و نمی‌کند زدند چون کاندیدای مدنظرشان پیروز نشده بود و حالا که کاندیدای مطلوب‌شان رای آورد، به ناگهان انتخابات به دموکراتیک‌ترین انتخابات جهان مبدل شد! انتظاری نیست از این روحیه ورزش‌کاری حضرات!

گفتم به عنوان یک شهروند، تشکری بنویسم برای احمدی‌نژادی که بی‌شک در تاریخ به نیکی از او یاد خواهد شد با وجود همه اشتباهات ریز و درشتی هم که داشت. بنویسم درددلی را و ارسال کنم برای شیرازه، شاید منتشر شود. انشاء الله

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دهه چهارم انقلاب به دهه عدالت و پیشرفت نام گذاری شده است پس می کوشیم برای تحققش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 125
  • بازدید کلی : 2,130